Je zoekt naar goede spellen geschikt voor 0 jaar en ouder, voor een dreumes en met het kenmerk educatief spel.
Er zijn 9932 leuke spelletjes gevonden.
Hondje Waf
Een educatief spel met een lieve hond die écht blaft. Leren tellen is iets anders dan de woordjes 'een', 'twee' en 'drie' uit je hoofd leren. Met 'Hondje Waf' leren jonge kinderen echt tellen. Mama hond heeft alle botjes verstopt. Ze blaft een, twee of drie keer. De kinderen tellen hoe vaak ze blaft en verplaatsen de puppies hetzelfde aantal vakjes.
Discover & Sense Station
Dit speelgoedje leert je baby'tje kleuren, verschillende texturen en vormen te ontdekken! Zo help je je baby'tje om verschillende zintuigen te verkennen. Vanaf 6 maanden.
Newton's Balanceerballen 9x10x11 cm
Voor iedere actie is er een tegenovergestelde reactie,Ervaar het nu met deze balanceerballen.Kleur: grijs, metaalAfmetingen: 9 x 10 x 11 cmMateriaal: kunststof, metaal
Magnetics Disney Princess
Magnetics is uniek, omdat het geen puzzel en geen spel is! Door de speelstukken op het bord te plaatsen kun je scènes, voorwerpen en gezichten maken. Plaats de kleurrijke en vrolijke Disney Princess figuren op het bord.KenmerkenGeschikt voor 3-7 jaarZestien figuren
Zee Labyrint
Labyrint met houten stukken in de vorm van zeedieren. Gemakkelijk vast te pakken en fijn om mee te spelen dankzij de ideale afmetingen. De bodem en de twee losse stapelblokken zijn magnetisch!
Fisher Price Puppy auto rood.
Puppy in zijn auto met leerzame geluidjes en zinnen. Spin de wielen van de auto om een ABC liedje te horen. Schud Puppy om rammelaargeluiden te horen. Werkt op 2 AA batterijen.
Hello Kitty Speelboekje
Dit pluche activiteitenboekje van Hello Kitty is superzacht. Hang het boekje aan de lus aan het ledikantje en laat je kindje ermee spelen. Boekje met leuk Hello Kitty-motief.
Rube & Rutje Hoeken van de Klas Klein Formaat
De daglijnkaartjes kunnen op verschillende manieren worden gebruikt.De juf of meester hangt de verschillende activiteiten die gepland zijn voor de dag van links naar rechts aan een touw (waslijn), op de muur of het bord. Wanneer er op éénzelfde moment verschillende keuzes kunnen gemaakt worden, kan zij of hij de kaartjes onder elkaar hangen.
Rube & Rutje Dagen van de week
Bij gebruik van een magneetbord: kleef de magneetjes op de achterzijde van de kaartjes.Plaats de 7 kaartjes op de onderste lijn en laat de kinderen elke dag het juiste kaartje naar boven plaatsen. Zo zien ze de week evolueren. De resterende kaartjes dienen als reserve, kunnen als pictogrammen of in een spel worden gebruikt.
Hoeken van de Klas met Getallenkaartjes
Gebruik de hoekenkaartjes in of bij de hoek naargelang de situatie. De cijferkaartjes zijn een handig extraatje om bijvoorbeeld aan te duiden hoeveel kinderen er maximum in een hoek aan de slag kunnen. De cijferkaartjes zijn voorzien van kwadraatbeelden. VoorbereidenGebruik een meetlat en leg deze op de snijlijntjes van de kaartjes.
Rube & Rutje Lengtemeter
De lengtemeter bestaat uit 4 delen die onder elkaar dienen gehangen te worden. Let op : het onderste deel begint 50 cm van de grond/vloer. Je kan de delen aan elkaar kleven met transparante plakband of ze bv. onder elkaar op een prikbord prikken.
Rube & Rutje Weerkalender
Tijdens het ochtendritueel kunnen kinderen het juiste weertype (regen, wind, zon en wolken,…) op het weerhuisje hangen. De Rubes en Rutjes kunnen gebruikt worden om aan te geven welke kledij past bij het weertype van de dag. Is het warm genoeg om met een vestje naar buiten te gaan of moet iedereen zijn/haar jas aan doen.
Rube & Rutje Daglijn
De daglijnkaartjes kunnen op verschillende manieren worden gebruikt. De juf of meester hangt de verschillende activiteiten die gepland zijn voor de dag van links naar rechts aan een touw (waslijn), op de muur of het bord. Wanneer er op éénzelfde moment verschillende keuzes kunnen gemaakt worden, kan zij of hij de kaartjes onder elkaar hangen.
Fisher-Price Baby Gear Rainforest Wipstoeltje
Wipstoeltje met rustgevende trillingen en een betoverende waterval uit het regenwoud met diertjes om baby tot rust te brengen en te vermaken. De afneembare speelgoedboog is interactief en bevordert zo de ontwikkeling van uw baby. Het stoeltje is uitgerust met 6 melodietjes. Vereiste batterijen: 4 'D' Alkaline batterijen niet inbegrepen Maximale gewicht: 9 kg
Plasma lamp, Plasma Bol
De Plasma Bal Lamp is geen gewone lamp. Deze lamp reageert op warmte, aanraking en geluid! Plaats je handen aan de beide zijkanten van de bol en je zult zien dat de stralen naar je handen zullen trekken.
Happy World Rollende eend in doos
Happy World rollende eendDeze schattige rol en tuimel eend krijgt de interesse van de allerkleinsten. De frisse kleuren en het vrolijke uiterlijk nodigt al snel aan om de eend te laten tuimelen. Het moedigt jouw kind aan om het speelgoed te laten rollen en erachteraan te kruipen.
Leerspel Menselijk Lichaam
Een puzzel met een binnen-en buitenstuk van 24 stukken met daarop het menselijk lichaam en het skelet. In de doos vind je 20 puzzelvormen om de delen van het menselijk lichaam te leren. Leerspel in twee talen, Engels en Nederlands.
Lillifee - Kralenset - In rond blik
Maak je eigen prinsessen-armband met dit leuke kralensetje in een blikje. De set bestaat uit 150 glanzende kunstof kralen met diverse vormen en figuurtjes zoals vlinderkralen, sterretjes en bloemetjes. Wordt per blik verkocht. 150 kunstof glanzende kralen Zit in een mooi bedrukt blikje 2 elastieken linten Niet geschikt voor kinderen onder 3 jaar
Galt - Knutselen - Maak je eigen kralenarmband
Brei 4 kralen armbanden met geribde draad en diverse kralen. Begin met het rijgen van de kralen op de kabel en brei de armbanden vervolgens door een van de eenvoudige breipatronen toe te voegen wanneer je gaat rijgen. 7+
Goki - Memory Geluiden - Hout
De Goki houten memory bestaat uit 12 blokjes. Als je het blokje omdraait krijg je een geluid te horen. Probeer de geluiden te herkennen en zorg ervoor dat je dezelfde geluiden en kleuren bij elkaar zoekt.Wie de meeste setjes vindt is de winnaar! Bevordert de concentratie en leert kinderen goed te luisteren.
Haba - Kaartspel - Karuba
De spelers kiezen tactisch en slim twee kaarten uit hun hand en maken het hun medespelers moeilijk. Want wie het laagste aantal heeft, verliest een kaart. Daarna leggen ze met deze kaarten een optimaal wegennet om hun avonturiers met hun tempel te verbinden.