Hoe werkt 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962?
Play the Cold War in 13 minutes.
13 Minutes: The Cuban Missile Crisis is a card-driven microgame with tough decisions. Playing as either Kennedy or Khrushchev, your aim is to exit the Cuban Missile Crisis as the most powerful superpower. During the game you play only five strategy cards that you use to place Influence on battlegrounds to score majorities or manipulate battlegrounds. Each card you play turns into a new battleground, so the "world map" is ever-changing.
Be careful because each decision is important and you may trigger global nuclear war!
13 Minutes, a sequel of sorts or different take on 13 Days, builds on the classic microgame genre heralded by Love Letter, but 13M uses the card-driven game mechanism to ensure that the five cards you play each game all adds up to agonizing choices!
Gesprekken over 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962
Er wordt nog niet gesproken over dit spel. Start het eerste gesprek. Gesprekken kunnen bijvoorbeeld gaan over de strategie van het spel of over de spelregels. Je kunt openbare gesprekken starten, maar ook gesprekken met enkel (een aantal van) je medespelers.
Reviews over 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962
Wees de eerste die 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962 beoordeelt. Log in of maak een gratis account aan
en laat andere spellenliefhebbers weten wat je van dit spel vindt.
Beoordeel 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962
Totaal
Welke totaalscore geef jij voor 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962?
Voorbereiding
Hoelang duurt het om het spel klaar te leggen?
Geluk
Hoeveel geluk heb je nodig om dit spelletje te kunnen winnen?
Het blijft leuk
Blijft dit spel ook na meerdere potjes leuk om te spelen?
Geduld
Hoelang moet je soms op je beurt wachten?
Uitdaging
Hoeveel uitdaging biedt dit spelletje?
Review
Log in of maak een gratis account aan
en laat andere spellenliefhebbers weten wat je van 13 Minutes: The Cuban Missile Crisis 1962 vindt.